Комунальний заклад «Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат «Оберіг» Запорізької обласної ради
(0612)862585 oberig9@ukr.net

Підведені підсумки внутрішкільного конкурсу засобів корекції психофізичного розвитку для учнів з інтелектуальними порушеннями

Підведені підсумки внутрішкільного конкурсу засобів корекції психофізичного розвитку для учнів з інтелектуальними порушеннями

У січні 2020 року у закладі на виконання Перспективного плану роботи над єдиною науково-методичною проблемою «Компетентнісно-орієнтований підхід у здійсненні корекційної роботи з учнями з особливими освітніми потребами» та з метою розкриття творчого потенціалу педагогів закладу, зміцнення мотивації до педагогічної діяльності, розширення кола професійного спілкування, сприяння обміну досвідом роботи, створення позитивного іміджу педагогічних працівників, що забезпечує реалізацію Концепції Нової української школи другий рік поспіль був проведений конкурс на кращий засіб корекції психофізичного розвитку для учнів 1-4-х класів серед вчителів початкових класів та вихователів, які працюють у початковій школі.
У конкурсі прийняли участь 18 педагогів, які працюють у 1-4-х класах, серед них — 12 учителів, соціальний педагог та 5 вихователів.
Серед всіх 22 робіт члени журі відмітили засоби корекції психофізичного розвитку для дітей з інтелектуальними порушеннями вчителів Шемякіної Т.В. «Кінезіологічний тренажер» та «Сенсорний лабіринт», Ромашової Л.М. «Лабіринт», Макарової С.Г. «Кораблик «Плюх-плюх», Вавілової О.В. «Математичний сортер», Смоліної К.А «Подивісь-відчуй-скажи», Семененко Т.В. «Лото-доміно» та «Чарівна математична мотузка», Самойленко В.В. «Гра з математики», соціального педагога Моляренко О.П. «Розвиваючий планшет», дидактичні ігри учителів Акімочкіної К.О. «Знайди пару», Журавльової О.Л. «Види транспорту» і «Види посуду», вихователів Владимірової Л.Ф. «Знайди пару», Годжик А.В. «Плетіння косички», Місюри Н.П. «Шнурівка-плетінка», Круц А.В. «Підбири за призначенням», які можуть бути використані як в освітній діяльності учителями 1-4-х класів, так і в позаурочний час вихователями закладу.
Серед конкурсних робіт члени журі відмітили засоби корекції, які запроваджені педагогами в освітньому процесі з дітьми, які мають розладу аутистичного спектру: вчителів Зарубіної О.Є. «Картина з кришечками» та дидактична гра «Збери чайний сервіз», Кашуби О.В. «Влучний стрілок», Абрамової Т.П. дидактичний матеріал до уроків «Формування навичок читання», вихователя Юрченко Н.В. «Весела арифметика».