Лікувальна фізкультура
Вчителі фізичної культури:
У закладі проводяться реабілітаційні заходи по оздоровленню дітей із захворюваннями опорно-рухового апарату. Для цього у школі є кваліфіковані педагоги та створені належні матеріальні умови, обладнані спортивний зал, кабінети з лікувальної фізкультури та ритміки. Територія школи упорядкована спортивно-ігровим майданчиком, стадіоном і зонами активного відпочинку. Під час навчальних занять у першу та другу половини дня проводяться рухливі перерви, фізпаузи та фізхвилинки з урахуванням стану здоров’я дітей та за рекомендаціями шкільного лікаря.
Основною метою занять з лікувальної фізкультури є гармонізація психофізичного розвитку учнів і корекція порушень у фізичному розвитку дітей.
Основними завданнями є:
- корекція психоемоційного стану та психофізичного напруження;
- розвиток правильного локомоторного стереотипу та корекція основних видів локомоцій (ходьби, бігу);
- профілактика та корекція порушень опорно-рухового апарату;
- формування правильної постави та її корекції;
- розвиток координаційних здібностей.
Навчально-реабілітаційна робота з дітьми, які мають вади опорно-рухового апарату, забезпечується наступними чинниками:
- врахуванням у комплексі соматичних, психофізичних показників кожного учня;
- різними формами викладу навчальної інформації з урахуванням рівня розвитку вражених сфер і функцій;
- захистом учнів від фізичного та розумового перевантаження;
- вибором темпу та способу засвоєння знань;
- включенням інтегрованих моментів у навчальний процес.