Ціннісне ставлення до праці
3
Аналіз
за 2019 — 2020 навчальний рік
Основною метою напрямку є формування у вихованців розуміння значущості праці як джерела саморозвитку і самовдосконалення. Розвиток ставлення до праці як до однієї з важливих життєвих потреб, виховання працьовитості, відповідальності, охайності, бережливості, відчуття задоволення від виконаної роботи.
Реалізовувалися ці завдання за допомогою таких заходів: чергування по класу, школі, їдальні; систематичного проведення трудових десантів з прибирання закріпленої території шкільного подвір’я; акцій по ремонту книжок «Книжкова лікарня».
Педагогом-організатором було проведено урочисте свято «День працівників освіти» та «День рятувальника». Учні 9-10 класів оформили стенди «Куточок майбутнього випускника» та «Професії від А до Я».
Вихователями проводилися різноманітні заходи з тем: «Моє найкраще робоче місце», «Підприємства нашого міста», «Навіщо людина працює?». Вихователем Томіленко О.Б. була підготовлена година спілкування «Як обрати професію».
Вихователі початкових класів організували заходи з елементами гри: «Бджілка мала, та й та працює», «Господарочка», «Казка двох братів – Умійка та Неумійка».
Протягом навчального року велася профорієнтаційна робота із здобувачами освіти випускних класів, метою якої було сформувати в учнів готовність до свідомого професійного самовизначення, підготовка учнів до виходу в самостійне життя.
Випускники закладу здійснили екскурсію до Державного навчального закладу «Запорізький будівельний центр професійно-технічної освіти».